6 Haziran 2014 Cuma

Biraz Bulaşık Alır Mısınız?


Uzun zamandır beri KPSS muhalefetiyle kendimi test kitaplarına kapatmışken bugünlerime moral olacak bir haber aldım geçtiğimiz günlerde. Pril markasının PR ajansından İzmir'de gerçekleştirecekleri etkinlik için biz İzmir'den (İzmirli olmadığımdan İzmirli demek İzmirlilere haksızlık gibi geliyor) bloggerlarla bir etkinlik gerçekleştirmek ve bu etkinliğe beni de dahil etmek istediklerine dair maillerini aldım. Bumerang etkinliğinden beri epeydir etkinliğe katılmamıştım. Ev-dersane arasında mekik dokuduğum bu günlerde bu etkinliğin benim için değişiklik olacağını düşündüm.

Etkinlik Midpoint'te gerçekleşecekti. Midpoint'in lezzetlerine aşina olduğumdan leziz bir öğle yemeğinin olacağından hiç şüphem yoktu.

Etkinlik günü geldiğinde söylenen saatte Midpoint'teydim. Etkinlik haftaiçi olmasına rağmen katılım oldukça yüksekti. Yemek blog yazarları ağırlıklı olmak üzere benim gibi bloguna her şeyi dahil eden kişisel blog yazarları ve makyaj blog yazarları da etkinlikte yerini almıştı. Etkinliğin ev sahibesi Pril markasının PR ajansı olan Med Partners Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Ajansı idi. Ajanstan Müşteri İlişkileri Temsilcisi Ünzile Hanım beni kapılarda karşıladı. Meslektaş olmanın da verdiği rahatlıkla kaynaşmamız da çok geç olmadı. İçeri girip diğer blog yazarları ile merhabalaştıktan sonra fotoğraf çekimleri başladı bile. O güne özel minyatür bir fotoğraf stüdyoyu hazırlamışlardı. Elimde Pril tacı yüzümde şapşal gülümsememle hemen objektiflere ilk pozumu verdim. Diğer fotoğrafımda ise 'En Hamarat Benim' sloganıyla herkese meydan okudum. (duy da inanma!) (Fotoğrafları görmek için buraya alayım seni)

Med Partners çalışanları ile ufak bir sohbetin ardından, Midpoint'in servisleri başladı. Bir süre sonra ise Açelya Akkoyun ve Pril markasının sahibi Henkel firmasının idare kadrosundan çalışanlar geldiler. Akabinde herkesin söz aldığı sohbet de başlamış oldu. Sohbet başlar başlamaz ise klasik fısıldaşmalar başlamıştı. Açelya Akkoyun'un ekrandakindaki görüntüsü ile kıyası... Meşhur derin gamzeleri ile beynimize kazınan Açelya Hanım, ekranda görünenden fazlası vardı eksisi ise yoktu. Aynı samimiyet, aynı doğallık, tek farkı ekranda görünenden çok daha uzun boylu ve atletik yapılı olmasıydı. Sonradan öğrendik ki uzun seneler voleybolcu olarak okul takımlarında yer almış. Bir gününün nasıl geçtiğinden, yardımcısı olsa dahi mutfağa girmekten büyük haz duyduğundan, bu hazzın ise özellikle sevdiklerine kendi elleriyle bir şeyler sunabilmek olduğundan bahsetti. Küçük kızını da anmadan duramadı. O da her anne gibi iki lafından biri kızı Alya idi.

Daha sonra ise geldik asıl konuya. Pril'in içeriğine. Pril kendimi bildim bileli bulaşık markası denilince aklıma gelen ilk markadan biri.  Zaten Türkiye'nin ilk bulaşık markası daha ötesi var mı? Tam 35 yıllık bir geçmişe sahip. İlk çıktığı günden beri markanın istikrarını sürdürmesi ve 35 yıldır marka lideri olması da zaten markanın hem içerik hem de pazarlama yönünden ne kadar başarılı olduğunun göstergesi. Hepsinden önce o vardı derler ya, işte aynen öyle. Anneannemin, teyzemin, annemin, halamın hepsinin evinde çokça görmüşlüğüm var Pril'i. Mutfak lavabosunun ayrılmaz yoldaşı desek yanlış olmaz. Hatta pikniklerde sabun bulamadığımız zamanlarda az mı elimizi Pril ile yıkadık. Kokusu konusunda da bulaşıktaki kötü kokuları bastırma da bire bir. Bilhassa meyve kokularına hayran biri olarak limonlu, nar ve yeşil elmalı olanlara daha bir hayranım. Bulaşıkları çıkarma gücünden bahsetmeme gerek yok zira birçoğumuz zaten buna yakından tanığız.

Etkinliğin sonuna doğru bu kez Açelya Hanım ile fotoğraf çektirdik. Son olaraksa toplu olarak gülümsedik objektife muzipçe. Henkel günün küçük bir hatırası olarak ise bize Pril'in basın kitini ve hediyelerini sundu. Pakette Pril limonlu bulaşık deterjanı başta olmak üzere bir de beyaz şirin bir fırın tepsisi vardı. Kullanmaya kıyamayacağımı bildiğimden onu ilerde kullanılmak üzere diğerlerinin yanına ayırdım.

Özetle Pril markası ile gün benim için oldukça eğlenceli geçti diyebilirim. Henkel'in Satış ve Pazarlama ekibinin dinamik kadrosu, Açelya Akkoyun'un meşhur gamzeleri ve doğallığı ile Meds Partners Reklamcılık ve Halkla İlişkiler'in çalışanlarının misafirperverliği ile unutulmaz bir gün yaşadım. Umarım tekrardan bir araya gelme şansını yakalarız.

 (Fotoğrafları görmek için buraya alayım seni)




4 kişi ahkam kesmiş:

Unknown dedi ki...

Güzel bir gün olmuş Ayşeciğim, ellerine sağlık! Ayrıca sınav çalışmalarında da kolaylıklar gelsin!

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Rica ederim. İyi dileklerin içinse ayrıca teşekkürler :)

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Çok güzel bir etkinlikti değil mi?Ben de çok keyif aldım..Başka etkinliklerde de birlikte oluruz.Sevgilerimle..

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Harika bir yemekti canım ve seni tekrar görmek çok keyifliydi :) pekte cici anlatmışsın yaşadıklarımızı kalemine sağlık ve şansın açık olsun ;))
Sevgiler...